maandag 23 april 2012

Beterschap

Ik had een al een tijdje een oogje op de leuke berenstempels van Teddy Bo (en Bea), maar wilde eigenlijk niet aan de digistamps. Ik ben toch overstag gegaan, ze waren namelijk in de aanbieding en wat doe je dan als een echte Nederlandse: kopen.


De (A5) kaart is gemaakt met een sketch (gedraaid) van One Stop Craft Challenge.
De stempel is (uiteraard) van Teddy Bo (Teddy Bea 110 Get Well Soon), geprint op DCP papier en ingekleurd met Copics. De stipjes op de deken zijn met gelpen gemaakt.
Het papier is van Basic Grey (Bittersweet).
Verder gebruikt:
Rozenlint, gaasje, kant, bloemen, knoop, charms, Crealies Creative Shape 11, scrappersfloss, tekststempel AUD Design.

De kaart doet mee aan:
One Stop Craft Challenge (#179 Sketch)
Teddy Bo Challenge (#30 Pink and Brown)

7 opmerkingen:

Helle zei

Poor Bea..
"Get well soon"
Thank you for entering The TeddyBo Challenge this time wit such a lovely card!

-Helle-

Corrie zei

Wat een schatje heb je gemaakt Liselot en een lief stempeltje ook mooi gekleurd ik vind hem prachtig groetjes Corrie

Cindy zei

Wat een supergave stempel. Helemaal geweldig! Groetjes. Cindy

Zw@@n zei

Hey die Teddy Bea ken ik nog niet. Wat is íe leuk! Prachtige kaart, Liselot. Is de kaart voor wie ik denk dat ie is? Of is het voorraad?
Liefs, Wilma

Jackie zei

Hij is heel mooi hoor :D

Groetjes.

Bunny zei

This is lovely...Thanx for joining us at One Stop Craft Challenge. and good luck.

Caz x OSCC DT

Nela zei

Lovely card!
Thank you for playing with us at TeddyBo this time.
Nela xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...